Vračila in zamenjave

Vračilo izdelkov, narejenih po naročilu

Nalepk po naročilu žal ne moremo sprejeti kot vračilo, saj je nalepka ustvarjena posebej za vas.

Lahko pa se zgodi, da prejmete poškodovan ali napačen izdelek. V tem primeru nas enostavno obvestite na elektronski naslov info@sticker.si.

Neprevzem paketov

Po določbah Obligacijskega zakonika je kupec, ki je izbral plačilo po povzetju, dolžan prevzeti naročene izdelke in poravnati odkupnino. Neprevzem izdelkov s strani kupca povzroči finančno škodo podjetju. V primeru neprevzema izdelkov se kupcu zaračunajo stroški neprevzetega paketa v višini 7 EUR, ki vključujejo dostavo izdelkov, stroške vrnitve paketa, embalažo, material za pakiranje in administrativne stroške obdelave neprejetih izdelkov.

Kupec prejme obvestilo o poslanem paketu na svoj e-naslov ob naročilu. Poleg tega prejme dodatno obvestilo v 5-7 dneh na svoj e-naslov, če paketa ni prevzel. To sporočilo vsebuje številko paketa, ki omogoča prevzem paketa na pošti, če poštar ni pustil listka s številko na naslovu kupca.

V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali pristojnim organom za nadaljnjo obravnavo. Če kupec pred neprevzemom izpolni obrazec za odstop od pogodbe, ki je na voljo v prejšnjem členu, se mu stroški ne zaračunajo, saj je odstop od pogodbe skladen z zakonom.